Semester

Min första semesterdag tillbringade jag i Tavelsjö, där vi hälsade på Kickan. Deras lilla hus håller på att renoveras och bli något större och det kommer att bli väldigt fint. Tavelsjö för övrigt är nog ett ställe där jag skulle kunna bo, många fina hus och vilken natur! Efter fika, lek och prat i lekparken så drog jag en chansning och stack till stan med barna. Trodde att jag skulle hitta ett par gummistövlar åt Jesper, men nix, fanns inga pojkstövlar på obs. Men vi fyndade lite kläder på h&m och skor på stadium. Det var lite folk på obs café så vi åt middagen där, Korv åt barna och en god paj till mig:) Bättre än frasses som det alltid blir ivf!

Dag två..Dagen utan hjärna (igen)!
Åkte till Sikeå för att besöka Varvet och hämta upp bröd mm. Åkte förbi syrran och drack en snabbkopp kaffe (glömde mobilen där), sedan for jag och lämnade barna hos mormor så att jag kunde strosa i fred på butiken. Hittade en snösläde för barn,  (har pratat om en sådan hela vintern) värsta kapet! Hittade även tavelramar och ett vindspel åt mamma. Åkte till mormor och skulle visa vad jag köpt... och kom då på mig att jag glömt snösläden som var det bästa fyndet, åkte tillbaks och hittade ännu mer saker.
Fick äta middag hos mamma och det tackar vi för, Mathias jobbar ikväll också så det var skönt att slippa laga mat. Summa kardemumma= Bra dagar utan hjärna!! :0)

Kommentarer
Postat av: Anna

Säger som Fylking, "ÄNTLIGEN"

2010-06-22 @ 22:00:37
Postat av: mamma

Synd om dig!

Att du fått ärva en del av min hjärna menar jag

Kram

2010-06-28 @ 09:53:17
Postat av: mamma

Synd om dig!

Att du fått ärva en del av min hjärna menar jag

Kram

2010-06-28 @ 09:54:57
Postat av: christina nilsson

Åhå, så du ha skrivit på din blogg, det va länge sen ;-p

Men du, ta din familj å flytt hit vet ja!! Det hade ju varit lajbans att ha er så nära ;-)

2010-07-11 @ 08:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0