Stekande solsken

Nu har vi varit nagra dager i solen, har lyckats branna mig vid harfastet (Kanake inte sa svart nar man heter Emma). Varan forsta dag sa var vi pa en liten promenad, som blev ganska lang i och med att vi virrade bort oss:) Typ 2 timmar utan solfaktor. Klumpigt och oruttinerat, men men. I dag sa akte vi pa en liten tagtur som tog oss upp i bergen bland alla olivtrad, apelsin, mandarin och eukalyptustrad. en bra sevardighet. Mathias satte mig vid datorn sa han kunde kolla upp ATV-turer, bungyjump och havsfiske. Tydligen ar fiske lite olagligt, men vings representant skulle kolla upp det, det fans nagon fuffelfiskare. Sa vi far val se. Vi har det ialla fall varmt och skont.

Puss puss pa mina sma alsklingar dar hemma!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Ja, ja, så det kan bli när man heter Emma... Antar att ni ligger i fosterställning på hotellrummet nu i ångest över att måsta åka hem, eller??? Nä, kan tro att ni längtar kopiöst efter era små som numera är gul och blå!!! Vi har ju faktiskt levt livet medan ni varit borta och det har varit fulla dagar!!! Välkomna hem är ni hur som helst! Kram Mariannne & Jan.

2009-05-26 @ 19:03:36
Postat av: Maggan

Nej jag är inte avis.

Jag är INTE avis

JAG ÄR INTE AVIS!!!!



Kram på er

//

M

2009-05-28 @ 06:29:47
Postat av: C

Välkommen hem!

Å Grattis Jesper =0)

2009-05-28 @ 06:43:18
URL: http://krakelspektakels.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0