Flyttat

Nu har vi flyttat det allra sista sakerna från huset i Sikeå. Det känns skönt att det är gjort, men ojoj vad grejer man drar på sig. Huset ska nu säljas så det blir nog bra för alla, skönt att slippa underhålla gården:) Jag trivs verkligen jättebra i Klinten och vårt fina hus med toppläge;)

På Måndag blir det stora förändringar för mig..Ska jobba heltid en månad på mitt ny placerade jobb. Blev ju uppsagd av birk och omplacerades på Edfastgården, Violen. Så på Måndag kväll så är jag åter i branschen.


Kommentarer
Postat av: C

Ja kvällssolen kan ni ju skicka hit ibland ;) eller så kommer vi å bara lånar den en stund..

Jag har ett krav när vi åker till Lycksele.. vi ska stå där vi har kvällssol!!!!! =0)

Lycka till på Violen idag!

(tänk det finns så många blomsorter å ändå så är det samma blomnamn på avdelningarna på ålderdomshemmen.. fantasilöst?)

//C

2009-07-13 @ 06:46:06
Postat av: Anonym

2009-07-13 @ 12:12:52
Postat av: C

Hello! Blir det nå stugsista för familjen Sand? Ju fler desto roligare ;)

2009-08-09 @ 11:14:07
Postat av: Anna

Men HALLÅÅÅÅÅ! UPPDATERING!!! :-)

2009-09-11 @ 09:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0