försök på försök

Nu har jag försökt att skriva inlägg två ggr, men varje gång så har jag lyckats att fummla bort texten. tydligen så måste man vara fin med pekfingervallsen på bärbaradatorn..hmmmm.
Det jag skrev i korthet handlade om att mathias har fyllt 31 och fick en lagerbladsblomma av mig så om eller när den vissnar går den att dra nytta av i alla fall.
Vi hade tänkt åka pulka och skoter i hemsjöbacken, men det blåste för mycket tyckte vi så imorgon hoppas vi på mindre blåst för då blir det grilla korv och åka backe.

Jag vann ett franskt manikyr set på tradera, har provat men det var inte så himla enkelt. blandade resultat med andra ord. det gäller nog att träna om det ska se snyggt ut...
På onsdag så ska jag prova på pump, det blir kul. Det var LÄNGE sedan jag använde kroppen på ett motionerande sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0