Erik Eriksson?

under dagen har jag blivit terroriserad av någon Erik i Skellefteå, jag har lite guldfisksyndrom, men jag borde känna igen namnet åtminstone och det ringer inga klockor. Helt mysko. Han skickar bara korta sms som tex det första som löd Hej vem? och sedan hej och några smilgubbar. Fattar inget, så jag skickar tillbaks, känner jag dig? -ja du känner mig. Jag skickade tillbaks att jag inte känner honom och att han fått fel nummer och får som svar vad heter du då? Där går gränsen jag har inte tänkt leka nå´n katt och råtta lek med någon som bara verkar söka kontakt eller ha nåt annat sjukt försig. Otäckt!

Vi har ialla fall varit och åkt skoter, bob och pulka idag och det var riktigt skönt att vara ute. Den enda som klagade var Jesper som inte tyckte att det var någon höjdare. Farmor hon kämpade på och plumsade i snön trots onda knän, åkte bobb värre än barna. M med sina två barn var också förbi, åkte och grillade korv med oss. 

Vi blev även bjuden på pizza till middag av G&L, Mathias fick det som present. Gissa om kycklingrullen smakade bra...den satt som smäcken. 
 

Kommentarer
Postat av: anna

Pizza??? Hur var det nu med träning och pulver och tjo fadderittan? ;-)

2009-01-19 @ 16:26:31
Postat av: Anna

Kanske blev nå fel, om inte så kommer kommentaren 2ggr.

Pizza??? Hur var det nu med träning och pulver och tjo fadderittan? ;-)

2009-01-19 @ 16:28:09
Postat av: Emma

Jo pulvret började jag med idag, så det var sista pizzan på ett tag:(

2009-01-19 @ 16:39:13
Postat av: Maggan

Tjohej

PULVER????



Tjing o ha´re gott

//M

2009-01-22 @ 22:50:13
Postat av: Carola

Godmorgon!

Hade tänkt fråga redan igår, men vart tar tiden vägen?? =0)

Jo frågar är..Kan jag få receptet på dina underbara kakor som du bjöd på igår?

Faktiskt dom godaste flarn jag ätit! =0)

//Tjocka C som inte kan låta bli en kaka ens... ;)

2009-02-03 @ 07:00:19
URL: http://krakelspektakels.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0