Påskhelgen

Påsken började med spån skyffling, inte för mig men för Mathias, Farfar och Filippa. En mycket flitig liten brud som tyckte det var superkul att skotta och åka i snösläden som var rågad med spån.:) Jag gör stora affärer på blocket, fick sälja mina tävlingsridbyxor för 600:-.
Åkte iväg till robban för att posta paketet, men lämnade först Jesper hos Farmor. Tur var nog det för Jan ringde bara några minuter senare och sa att pojkstackarn kräkts i kaskader...Magsjuka vad mer kunde man önska sig:( Jesper var nämligen sjuk hela förra helgen med hög feber. I dag tack och lov så har han inte kräkts och det tackar jag hämskt mycket för efter som Mathias blev rövad på svensexa.
Oj nu måste jag sluta, ska se på robinsson. Hare gott


Kommentarer
Postat av: C

Åh.. spyor.. igen.. härligt..

Men tur att det gav sig så fort då =0)

Fasiken vilken affärskvinna du gått å blivit! Måste gå igenom mina prylar å se om jag kan göra affärer åxå;) Hoppas du fick igen mannen hel å.. jag jag hade tänkt skriva nykter.. men det är kanske inte lönt ;)

Nu ropar mannen min från köket att frukost är klart.. spännande!

Vi hörs..

2009-04-12 @ 07:59:02
URL: http://krakelspektakels.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0